נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אלה המתנות הכי מושלמות ליולדות

מתנות מושלמות

כל כך כיף לפנק אישה לאחר לידה, בפרט אם מדובר על מישהי שקורבה אלינו כמו אחות, כמו חברה טובה או בת דודה קרובה. מרוב אושר יש לנו נטייה ללכת לחנות ולקנות עבורה ועבור הבייבי הקטן את כל מה שמוכרים שם, רק בשביל לשמח אותה. 

אך יחד עם כל הרגשת האושר הזאת, צריך רגע לעצור ולחשוב אילו מתנות הכי מתאימות בשלב הזה, בשלב שהתינוק/ת עדיין קטנטנים ועוד לא זקוקים לצעצועים או משחקים בגיל הזה, אלא צריך לשים במרכז את היולדת.

 

שיהיה בשעה טובה ומוצלחת!

בשורות טובות, היולדת לאחר הלידה ואתם מחפשים מתנה מושלמת עבור היולדת, אז הנה כמה רעיונות שכל אישה לאחר לידה תשמח לקבל:

  • אם הנכם רוצים לקנות מתנה עבור היולדת ושהיא תקבל אותם עוד בבית חולים, כדאי לבחור בבלונים שתואמים את מין הילוד. אם זאת בת אז כמובן זר של בלונים ורודים עם ציורים של דובונים או חדי קרן ואם זה בן אז כמובן, זר בלונים בצבעים של כחול או ירוק. כמובן ניתן להוסיף ברכה מרגשת מכל הלב ולשלוח עם שליח או להגיע פיזית לבית חולים.
  • פרחים ושוקולדים, הם מתנה נהדרת שכל אחת תשמח לקבל, בטח שלאחר לידה שהחשקים למתוק עולים יותר מתמיד. רק קחו טיפ קטן – אל תשלחו לבית חולים שוקולדים ופרחים משתי סיבות: הראשונה – פרחים בחדר בית חולים, יכולים להפיץ ריח שלא בהכרח נעים ליולדת הטרייה ואלי גם לא ליולדת ששוכבת איתה באותו החדר. הסיבה השנייה – תחשבו על הזוג שצריך להשתחרר יומיים לאחר מכן ועליהם לאסוף את כל החפצים שלהם, אל תתנו להם לדאוג לעוד משהו. לכן שוקולדים ופרחים, כדאי לחכות כמה ימים ורק אז  לשלוח לבית לאחר הלידה.
  • עוגת חיתולים ומגבות קטנות לתינוק/ת הרכים שזה עתה נולדו. מדובר באחד המארזים הכי מתוקים שקיימים והמרשימים ביותר. מה גם שמארז זה הוא מאוד שימושי. רק תדאגו לבחור את הצבעים המתאימים ביותר ולבדוק גם את איכות הבדים, במיוחד כשמדובר על בגדי תינוקות.
  • תתאספו כמה אנשים ותוכלו לקנות מתנה אחת גדולה ומרשימה כמו מובייל גדול ויפה של חברה מוכרת או כיסא נדנדה לתינוק/ת שמשמיע מוזיקה נעימה ויכול לנוע לבדו ללא צורך בעזרתם של ההורים.
  • ואם בכל הסתבכתם ולא סגורים באיזו מתנה כדאי לכם לבחור, רכשו שובר מתנה שניתן לממשו בכל אחת מחנויות פארם כלשהן או רשתות סופרים שמוכרים בהם מזון לתינוקות, טיטולים מוצצים ועוד.

 

לסיכום

החודש, חודשיים הראשונים לאחר לידה יכולים להיות עמוסים רגשית, פיזית ומנטלית במיוחד אם מדובר על תינוק ראשון, לכן אם אתם מעוניינים לקנות מתנה להורים החדשים, תחשבו צעד אחד קדימה ואל תרכשו כל דבר. תוכלו למצוא מהרשימה למעלה מתנות לבחירה וטיפים חשובים.

מתנות מושלמות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות