נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תתמודדי עם בחילות הבוקר בשליש הראשון בהריון

הריון

משך זמן ההיריון מחולק לשלושה שלישים כאשר כל שליש הוא בפני עצמו ויש לו מאפיינים שאינם דומים כלל לשליש הקודם. ידוע שבשליש הראשון, ישנן תופעות לא נעימות של בחילות והקאות, נכון שהם בכלל לא נעימות אבל תתנחמי בעובדה שהן לבסוף עוברות ולא נשארות.

כמו כן ישנם מספר דברים שתוכלי לעשות בזמן התקפת בחילות שמגיעות בעיקר בבוקר5, אך עלייך להיות סבלנית ובכל מקרה לברך על בחילות בוקר אלו.

 

כיצד להתכונן לבחילות בוקר- ולהקאות לא רצויות?

חשוב לציין דבר חשוב מאוד – לא כל אישה חווה בחילות חזקות או הקאות בכלל. ישנם גם מיתוסים שטוענים שהיריון על בנים הוא קשה יותר מבחינת בחילות והקאות ואילו בהריונות על בנות אין בכלל תופעות כאלו ואם יש הן מאוד חלשות ומינוריות שניתן להתמודד איתן.

כאמור מדובר על מיתוסים ולא על עובדות. יחד עם זאת ישנן נשים שחוות בחילות בוקר קשות מאוד והן נאלצות להתמודד איתן בלית ברירה. אם הנך נמצאת בתחילת ההיריון סביר להניח שהתחלת להרגיש בשינויים הפיזיים הרי שגודל אצלך בגוף כעת, תינוק, אדם מקסים שהוא רק שלך, נכון שהוא מעט משבש את סדר היום שלך, אבל חבקי כל רגע ונסי את הדברים הבאים להרגעת בחילות בבוקר.

הריון

טיפים להקלה בבחילות הבוקר

  • דבר ראשון, שתמיד תהיה לך שקית הקאה בתיק ואפילו שתיים. הכני בבוקר בקבוק קטן של מי סודה שידועים בהפגת בחילות. תוכלי גם לחתוך שתי פרוסות לימון ולהכניס אותם לבקבוק.
  • אל תשימי בושם בכלל, ותבקשי מבן זוגך גם כן להתאזר בסבלנות כמה חודשים ולא לשים בושם בכלל. זהו דבר ידוע שריחות טובים ככל שיהיו, יכולים לגרום בשנייה וחצי לבחילות קשות עד כדי הקאות.
  • אל תשתי קפה בבוקר! לא משנה מה, אל תעשי זאת. בטח לא נס קפה שמכיל חלב שגורם לחומציות בקיבה. תשתי כוס מים ואז בשלב מאוחר יותר של היום תשלימי לך את הכוס קפה החסרה לך.
  • שקדים לא מלוחים ולא קלויים, הכיני מבעוד מועד קערה קטנה על השיש במטבח עם שקדים לא קלויים במים ממולחים מעט מאוד, לפני שאת יוצאת מהבית, קחי לך בשקית קטנה חמישה – שישה שקדים, תאכלי אותן לאט לאט ותלעסי כמה שיותר, בדרך כלל זה עובד כמו קסם.

 

לסיכום כל אחת והגוף שלה עם ההיריון הפרטי שלה

נכון שלכל אישה יש מה להגיד בנושא התזונה ואופן האכילה בזמן היריון אבל תהיי קשובה לגוף שלך ולהיריון שלך. מה שלא עובד טוב בשבילך אל תאכלי ומה שכן כן, אל תתפתי להקשיב לכל מיני טיפים אם מלכתחילה את לא מסכימה איתם.

בסופו של דבר, תהייה קשובה לגוף שלך ותעשי מה שעושה לך טוב, גם אם זה אומר לאכול פיתה עם שניצל עם חומוס ומלפפון חמוץ בשעה 6 בבוקר וכמובן אל תהססי להתייעץ עם הרופאה שלך בנושא התזונה.

הריון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא היריון