נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נותנים יד – אלה המתנות ליולדות שיקלו להן על החיים

מתנות לאמהות

נכון ששוקולדים ופרחים הם המתנה המושלמת לכל אירוע ובפרט לאחר לידה מבורכת אבל גם שוקולדים וגם פרחים אינם הדברים שיעזרו ליולדת הטרייה לעבור הימים והשבועות הראשונים לאחר הילדה. אם מחפשים מתנות שגם יהיו יפות וגם יהיו שימושיות לאישה לאחר לידה, כדאי לחשוב מחוץ לקופסא ולקנות דברים שיעזרו לה לעבור את הימים המבלבלים הללו בנעימים ככל הניתן. 

 

מתנות שכל יולדת טרייה רוצה וצריכה

  • אחת המתנות האהובות ביותר על כל אישה לאחר לידה היא דברים הקשורים לתינוק/ תינוקת שנולדו זה עתה כמו למשל אוברול ניו בורן, חליפה עם כובע תואם ובכלל גופיות ואוברולים עם ציורים חמודים של דובונים או ברווזים, שמיועדים לתינוקות רכים.
  • יש משהו מאוד מרגיע ונעים להסתכל על בגד של ילד, יותר נכון של תינוק, בצבעים רכים כמו צהוב, ורוד, תכלת או לבן. בכלל כל אסוציאציה של תינוקות, היא מאוד מרגיעה ולכן זאת יכולה להיות מתנה מושלמת ושימושית ביותר גם בעבור האם וגם עבור הבייבי הקטן.
  • מתנה נוספת שכל אישה לאחר לידה תאהב היא מגבות רכות וגדולות לגוף. ואם מדובר על אחות או חברה טובה, אפשר כבר לכבס את המגבת עם מרכך כביסה בייבי לריח עדין ומפנק.
  • לאחר לידה שהכול עוד מאוד לא ברור ומבלבל, הרגעים שבהם, היולדת מוצאת כמה דקות לעצמה לבד הם הרגעים הקטנים כמו זמן הרחצה וכמה רגעים לאחר מכן. אין כמו לצאת לאחר אמבטיה מרעננת למגבת גדולה רכה ונעימה.
  • חבילת סבונים של חברה מוכרת, בריחות עדינים שמיועדים לכל חלקי הגוף, לאזור הפנים ולשיער. חשוב לזכור שריחות חזקים עדיין יכולים להשפיע לאחר הלידה ויכולים לגרום לבחילות, לכן אם כבר קונים ומשקיעים במארזים יקרים, כדי לבחור ריחות שהם מאוד מאוד עדינים. אפשר להגדיל ראש ולצרף שמן וקרם ייעודי לסימני מתיחה באזור הבטן, האגן והגב, לאחר לידה.
  • אם בכל מקרה אינכם מוציאים את המתנה המושלמת לדעתכם, ואינכם סגורים אם האם הטרייה תאהב או לא תאהב את המתנה, רכשו שובר מתנה לאחת הרשתות הגדולות שמחזיקות מוצרי תינוקות כמו טיטולים, אוכל לתינוקות, בקבוקים, מוצצים, מצעים ועוד, כך שהיא תוכל לגשת בעצמה לשם ולרכוש את הדברים שהיא צריכה למענה ולמען התינוק/ת.

 

לסיכום – המחשבה שעומדת מאחורי המתנה, היא החשובה מהכול

לאחר לידה, בדרך כלל יש הצפת רגשות, כי הכל חדש, זר ולא ברור וכאשר מעניקים מתנה כלשהי ליולדת הטרייה יש הרגשה של – "מישהו חשב עלי, מישהו התאמץ עבורי והלך לקנות לי מתנה". כלומר המחשב שמישהו עשה למעני משהו, זה כבר מחמם את הלב, בטח אם מדובר על מתנה כמו אחת הדוגמאות שלמעלה, שהן מתנות עם מחשבה וכוונה לגרום ליולדת הרגשה נעימה וקלה יותר ככל הניתן.

מתנות לאמהות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות