נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את הטיפולים השונים ברפואה הסינית

טיפולים ברפואה סינית

היום כבר לא צריך להציג באופן מעמיק את הרפואה הסינית. שכן, זו הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. מדריך זה עולה לרשת כדי להעלות את המודעות לטיפולים השונים שאולי שמעתם עליהם, אך לא הכרתם מקרוב. הישארו כאן ותגלו באיזה טיפולים מדובר, מתי כדאי לבצע אותם ומה ההשפעה שלהם.

 

כוסות רוח

הטיפול הראשון שבחרנו להציג בפניכם נקרא "כוסות רוח". שמו רומז על ההליך הטיפולי שבא לידי ביטוי תוך שימוש בכוסות מיוחדות שפועלות באמצעות וואקום. הטיפול נחשב ליעיל ואפקטיבי והוא נעשה בדרך כלל כתוספת לטיפולים אלטרנטיביים נוספים. הכוסות מוצמדות לעור על ידי מטפל מוסמך תוך שימוש במשאבה ייחודית שמובילה לפעולת הוואקום.

במהלך הטיפול, ניתן להרגיש את התנועה החזקה של הצ'י (אנרגיה) שמובילה לריפוי באזורים שבהם הכוס נמצאת. התוצאה הסופית של טיפול זה היא הקלה משמעותית בכאבים, שחרור של הגוף מהשפעות שונות שבאות לידי ביטוי באמצעות קור שחדר אליו (למשל, בעקבות צינון).

כוסות רוח

דיקור סיני

ברור לכם שאי אפשר להעלות מדריך לרשת שעוסק בטיפולי רפואה סינית מבלי להציג את הדיקור שהפך להיות שם דבר בישראל. ההליך מתקיים לאחר תשאול שמתבצע על ידי מטפל מוסמך. זה מבקש לדעת מהם המכאובים שמהם המטופל סובל. שכן, ניתן למגר אותם באמצעות רפואה סינית ואלטרנטיבית, לאחר השימוש במחטים המיוחדים. ראוי לציין שמדובר בטיפול נרחב שיכול לרפא כל אזור בגוף, למשל:

  • ברכיים
  • עיניים
  • שכמות
  • בטן
  • רחם ועוד

דיקור סיני מתאים לא רק לטיפול מקומי, אלא גם למניעה ושיפור בקרב מי שחולים במחלות כרוניות. לכן, רבים נוהגים לבצע אותו בתדירות גבוהה.

 

אבנים חמות

אנו שומעים על האבנים החמות בדרך כלל, בעת ההגעה לעיסוי מרגיע בספא. שכן, מדובר בטיפול מפנק ומרגיע במיוחד שמאפשר להפיג מתחים ולשחרר שרירים תפוסים. טיפול זה עובר על חלקים שונים בגוף, החל מאזור הצוואר ועד כפות הרגליים.

נסביר שמדובר באבנים מיוחדות (אבני בזלת) שמכילות ריכוז גבוהה של ברזל ומגנזיום. אלה שומרות על חום לזמן ממושך ופולטות אותו באופן הדרגתי. לכן, ניתן להניח את האבנים על פני הגוף וליהנות מההשפעה החמימה לאורך זמן.

 

כך תדעו מהו הטיפול המתאים לכם ביותר

מי מכם שסובלים מכאבים באזורים שונים בגוף, צריכים לדעת שניתן לבצע התאמה מיטבית של הטיפול לסוג הכאב. כדי שזה יקרה, צריך לתאם פגישה עם מטפל ברפואה סינית שיבצע תשאול מעמיק ואף יבחן את מראה הלשון (זו משקפת את מצבו הרפואי והנפשי של המטופל במהירות הבזק).

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם מכירים מקרוב את הטיפולים השונים שמתבצעים כחלק מהרפואה הסינית. כעת נותר לכם לבחון מהו הטיפול המתאים למכאובים שלכם ולתאם פגישה עם מטפל מוסמך. נאחל בהזדמנות זו שתטפלו בעצמכם בהקדם ושתחוו הקלה תוך זמן קצר.

טיפולים ברפואה סינית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
ציפוי שיניים
ממה עשוי ציפוי שיניים?

אמייל השיניים, השכבה החיצונית ביותר של השיניים, הוא חומר מדהים המגן על המבנים הבסיסיים ומספק חוזק לעמוד בכוחות הנשיכה