נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תבחרו מעשנה איכותית לבשר ודגים

כך תבחרו מעשנה איכותית לבשר ודגים

כל חובב בשר ובישול בכללי חולם על היכולת להכין בביתו הפרטי מנות בשריות ברמה של מסעדה – וכיום הדבר אפשרי. מעשנת בשר היא ההמצאה האידיאלית למי שמעוניין לחוות חוויה וקולינרית מדהימה בביתו, במאמר זה נסביר לכם איך לבחור עבורכם מעשנה באיכות גבוהה שתתאים לבשר ולדגים. כל הפרטים ממש כאן.

 

אילו סוגים של מעשנות קיימים בשוק

קיים מגוון רחב של סוגי מעשנות כיום בשוק הישראלי והבינלאומי, ואם תבצעו מחקר מהיר תגלו מיהן החברות המובילות בשוק הזה, שמייצרות מכשירים איכותיים ומהימנים. תוכלו למצוא מעשנות כמו מעשנת קרמית, מעשנת ווד פלט, מעשנת פלט, וכולי. כל מעשנה תגיע עם תכונות אחרות, לדוגמא –  מערכות אוורור שונות, מספר מגשי צלייה שונה, שטח צלייה משתנה, מערכת איסוף שומן כזו או אחרת, מערכות בקרה לרמות החום, מידות של גובה ורוחב משתנות וכן רכיבים חשמליים שונים מובנים ועוד.

 

מה חשוב לברר לפני שבוחרים מעשנה איכותית לבשר ודגים

אז מה כדאי שתבררו לפני שאתם רוכשים מעשנת בשר ודגים? איגדנו עבורכם את הדברים המרכזיים שחשוב לוודא לפני הבחירה:

 

חומרים ממנו היא עשויה

רכישה של מעשנת בשר ודגים היא רכישה משמעותית וחשובה, שלא נרצה לבצע יותר מפעם אחת או שתיים במהלך החיים. ועל כן, כדאי מאוד לבחור מעשנה איכותית העשויה חומרי גלם איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ולא ישחקו בקלות עם שימוש רב במרוצת השנים.

 

עמידות לתנאי מזג אוויר

בהנחה שלא תמקמו את מעשנת הבשר שלכם בתוך הסלון, אלא מחוץ לבית, בחצר או בגינה הפרטית -חשוב שהמעשנת שתבחרו תהיה עמידה לתנאי מזג האוויר השונים. אמנם ישראל לא ידועה בחורפים קרים עם ירידות של שלג כבד, אבל גם גשם עלול לפגוע במעשנת שאינה עשויה מחומרים עמידים מספיק.

 

עצימות גבוהה

בכדי להאכיל משפחה שלמה או אפילו קבוצה גדולה של חברים ומשפחה, ולהעניק להם חוויה כיפית וטעימה של בשר ודגים מבושלים לכדי שלמות – צריך מעשנה עוצמתית וחזקה שיכולה לעבוד קשה מבלי להתעייף, וכן לעבוד מדויק ולשלוט באופן אפקטיבי על רמת החום ותהליך העישון. מעשנה איכותית באמת תהיה מסוגלת להתמודד עם כמויות גדולות של בשר ולייצר מנות מדהימות וברמה גבוהה מאוד בלי בעיה.

 

אחריות מקיפה

חשוב לוודא כי המעשנה שאתם קונים מגיעה עם אחריות מקיפה, לכמה שיותר שנים, על כלל חלקיה של המעשנה או לפחות רובם. אחריות מקיפה שכזו תאפשר לכם לנשום לרווחה כי תדעו שגם אם משהו קורה, יש למי לפנות.

 

לסיכום

כל מי שמחפש לרכוש מעשנה איכותית לבשר ודגים צריך להכיר את הקטגוריות השונות לפיהן ניתן לסנן את המוצרים הטובים באמת – איכות חומרי הגלם והבנייה, עמידות לתנאי מזג אוויר, עצימות גבוהה, ואחריות על המוצרים שתהיה כמה שיותר מקיפה.

מעשנת לבשר ודגים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מזרן בצורה נכונה
כך תבחרו מזרון בצורה נכונה!

בחירת המזרון המתאים היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע רבות על איכות השינה ועל הרווחה הכללית. עם אינספור האפשרויות הקיימות