נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

את רוצה להפוך לשוגר מאמי? למדי עוד על התהליך והמשמעות

את רוצה להפוך לשוגר מאמי למדי עוד על התהליך והמשמעות

בשונה (או בדומה) לשוגר דדי שהינו גבר מבוגר המממן בחורה בשביל קשר ידידותי, בילויים ופאן, שוגר מאמי היא אישה בוגרת המממנת בחור צעיר מאותן סיבות. הרעיון הוא  לחוות חוויות עם שותף נאה ולקיים איתו יחסים אינטימיים. כיצד תהפכי לשוגר מאמי – על כך במאמר הבא.

 

לה דולצ'ה ויטה

באיטלקית לה דולצ'ה ויטה הם החיים היפים וזה בדיוק מה שכל אישה בוגרת רוצה. גם אם חיית חיים עשירים ולפתע התאלמנת לא עלינו, התגרשת או החליטת לפרוק כל עול ולהיות עם ראש פתוח, מותר לך לגוון ולהיות בקשר קליל עם אדם הזקוק לתמיכה כלכלית. למעשה, מדובר על יחסי WIN WIN כיוון שמצד אחד את תהני מחברה וחוויות חדשות ואינטימיות ומצד שני, הגבר ייהנה מתמורה פיננסית שיכולה לבוא לידי ביטוי בתמיכה כלכלית עבור לימודי הרפואה שלו, דירה קטנה בפרברים, סיוע בעסק ועוד מגוון אפשרויות. הקליקי על שוגר מאמי כל המידע >>.

לה דולצ'ה ויטה

כיצד תהפכי לשוגר מאמי?

הדרך הטובה ביותר להפוך לשוגר מאמי היא להיכנס אל אתר הכרויות מומלץ שיש בו אפשרות להכיר גברים צעירים ואיכותיים המחפשים קשר מסוג כזה. מדוע זו הדרך הטובה ביותר עבורך? הסיבה היא ששם הכל מתנהל בדיסקרטיות ולאתר יש מגוון גברים שנרשמו כדי להכיר שוגר מאמי. זה המקום להכיר גבר שתחושי אליו משיכה מינית ותרצי לבלות איתו במגוון דרכים. הקשר לא חייב להיות רק מיני, תוכלו לצאת לחופשה בחו"ל, לבלות בברים, ללכת להופעות וכל דבר שתגיעו עליו להסכמה.

 

המשמעות של שוגר מאמי

המשמעות של שוגר מאמי היא תמיכה כלכלית, מתן מתנות, מימון טיולים או לימודים ופתיחת דלתות לעולם חדש. בדרך כלל השוגר מאמי היא אישה מבוססת כלכלית כשעברה לא מעט חוויות בחייה וכעת היא זו שרוצה לשלוט בעניינים בתמורה לתמיכה כלכלית. וזה בסדר מכיוון שחיים רק פעם אחת וצריך למצות הכל.

המשמעות של שוגר מאמי

מה צריך לעשות לפני שנכנסים לקשר של שוגר מאמי?

לפני שהופכים לשוגר מאמי את צריכה להגדיר את הציפיות שלך. כלומר, מה את מחפשת בקשר, האם את מחפשת חברות בלבד, האם את מחפשת קשר רומנטי או קשר חברות המשלב גם קיום יחסי מין. בנוסף, הגדירי מה את מוכנה להציע בתמורה לגבר ומה היכולות הכלכליות שלך. האם תרצי לעגן את היחסים בהסכם חתום, האם תרצי להיפגש עם הגבר שבחרת בתדירות או רק לפעמים ועוד. בהמשך, חשוב שתשמרי על תקשורת פתוחה עם הגבר ולהגיע להסכמות לגבי הרצונות, הצרכים והרגשות שלכם.

 

סיכום

הפיכתך לשוגר מאמי היא החלטה אישית ומרחיקת לכת. חשוב שתבחני את כל ההיבטים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית לפני שאת מקבלת החלטה. הקפידי להגדיר ציפיות ברורות, לנהל משא ומתן הוגן, לשמור על ביטחונך האישי ולהיות מודעת להשלכות הרגשיות של הקשר.

את רוצה להפוך לשוגר מאמי למדי עוד על התהליך והמשמעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מזרן בצורה נכונה
כך תבחרו מזרון בצורה נכונה!

בחירת המזרון המתאים היא החלטה מכרעת שיכולה להשפיע רבות על איכות השינה ועל הרווחה הכללית. עם אינספור האפשרויות הקיימות