נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בן או בת? כך תדעי את מין הילוד לפי הטבלה הסינית

בן או בת

הסתכלות על הירח, שמיעת מוזיקה מסגנון מסוים ואכילה של מאכלי שורש ירוקים הם רק חלק קטן מהדרכים שיוצעו לכן ברשת, כדי שתוכלו לתכנן את מין הילוד טרם ההתעברות. המדריך הנוכחי יציג בפנייך את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לך לגלות את מין הילוד לפני ולאחר ההתעברות. הישארי אתנו ותגלי את הטבלה הסינית והסגולות שלה.

 

תכירי את הטבלה הסינית

מי שביקרו בסין מכירים את הטבלה שתלויה על המקרר בבתים רבים. מדובר בעצם בטבלה שמציגה את הפרטים הבאים:

  • גיל האישה
  • חודש ההתעברות
  • מין העובר

חכמים סינים מספרים שהטבלה מסתמכת על הצ'ינג (כלומר, על ספר מיתולוגי שעוסק בתורת השינויים) וביאנג ויין שנחשבים לחלק בלתי נפרד מאורח החיים הסיני. השימוש בטבלה הינו פשוט למדי. כך שלא צריך ללמוד אותה באופן מעמיק.

chinese gender chart no border

מתכננת היריון? כך תתעברי עם בן או בת לפי רצונך

כאמור, זה לא משנה אם את בהיריון כרגע או שאת מתכננת היריון בקרוב. הסתכלות מהירה על הטבלה הסינית תגלה לך את מין העובר ברגע. נתחיל מההנחיה שמתאימה למי שמתכננת היריון. במצב שכזה, יש להחליט אם את רוצה בן או בת. אם החלטת למשל על בן, תצטרכי להסתכל על הטבלה, לבדוק את השורה שמציגה את גילך ולאחר מכן, לבחון באילו חודשים בשנה יש לך סיכוי להתעבר עם בן. נציין שאם למשל את בת 22, התעברות בחודשים פברואר, מרץ, מאי ואוגוסט יאפשרו לך ללדת בן. במידה ותרצי ללדת בת, תצטרכי להתעבר בחודשים הנותרים.

 

בהיריון? סקרנית? בואי נגלה יחד את מין העובר שלך

אם את בהיריון ממש עכשיו, עלייך להסתכל על הטבלה ולמצוא את גילך שמופיע בצד הימני. לאחר מכן, תבדקי את חודש ההתעברות (אם אינך זוכרת אותו כעת, תוכלי לחשב אותו לפי שבוע ההיריון). המשבצת בטבלה שתיפגש עם חודש ההתעברות וגילך, יגלו לך את מין העובר.

עובר יחד

סיכויי ההצלחה של הטבלה הסינית

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק על הטבלה הסינית מבלי לציין את רמת הדיוק שלה. שוחחנו עם נשים רבות, כדי לבדוק את האמינות של הטבלה. במהלך שיחות שערכנו עמן, גילינו שיש מי שמאמינות בה ב – 100%, בעוד אחרות קצת סקפטיות וטוענות שהטבלה שווה להטלה של מטבע (שכן, התוצאה בסופו של דבר היא 50 – 50). אנחנו גילינו שבמרבית המקרים הטבלה צודקת, כך שנמליץ לכם לנסות ולעדכן אותנו בהמשך אודות התוצאה.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו את מכירה את הטבלה הסינית שתגלה לך את מין העובר. בשלב זה נותר לך רק להסתכל עליה ולגלות אם תצטרכי להתארגן על חדר בצבע ורוד או כחול. נאחל כעת, רגע לפני סיום המדריך, שתהיה לך לידה קלה ושתצאי ממנה בריאה ובידיים מלאות.

בן או בת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא היריון