נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדרסים לפני לידה – האם זה ישתפר לך את היום יום

מדרסים לפני לידה – האם זה ישתפר לך את היום יום

נשים רבות חוות כאבים ברגליים ובגב שמחמירים לקראת השבועות האחרונים של ההיריון. קיימות אפשרויות טיפול מצומצמות שיכולות להביא להקלה תוך שמירה על בריאות האם והעובר. המדריך הנוכחי יציג את הפתרון שנחשב למומלץ ביותר – שימוש במדרסים. הישארי כאן ותגלי איך השיפור יבוא לידי ביטוי ומה חשוב לדעת רגע לפני שתבחרי את המדרסים שישמשו אותך מעתה ואילך. 

 

הסיבות להופעת כאבים בכפות הרגליים לפני הלידה

התלונה השכיחה ביותר שנשמעת מפי נשים שצפויות ללדת תוך כמה שבועות היא כאבים בכפות הרגליים. לעיתים מתלווים לתלונה זו גם הופעתם של וורידים בולטים, בצקות ועוד. תופעות אלה באות לידי ביטוי בעקבות העלייה במשקל שמתרחשת באופן טבעי במהלך ההיריון.

שכן, נוצר שינוי משמעותי במרכז הכובד של הגוף ועומס כבד מוטל על כפות הרגליים. זו הסיבה שרופאים מדגישים בפני נשים הריוניות שעליהן לשמור על בריאות כף הרגל ולמצוא את הפתרונות שיביאו להקלה מהירה.

הסיבות להופעת כאבים בכפות הרגליים לפני הלידה

תכירי את הפתרון שישנה את חייך

הדרך הטובה ביותר לחלק את המעמסה שמוטלת על כפות הרגליים היא תוך שימוש במדרסים שמתאימים לנשים בהיריון. בעגה המקצועית הם נקראים מדרסים בהתאמה אישית. שכן, צריך לעבור תהליך התאמה שבודק מהן המורכבויות שעמם האישה ההריונית מתמודדת תוך בחינת הנקודות שעליהן מוטל העומס בכל הרגל בעקבות המשקל העודף.

לאחר שנעשה בירור מעמיק זה, מתקבלת תבנית שממנה מכינים את המדרסים שיפחיתו באופן משמעותי את הכאב וחוסר הנוחות.

 

חשיבות השימוש במדרסים מותאמים אישית בשלבי היריון מוקדמים

שימוש יום יומי במדרסים שהותאמו אישית עבור האישה ההריונית, צפוי להקל על המכאובים ולמנוע את החמרת המצב. מי שישתמשו במדרסים בשלב מאוחר מידי, עשויות להתמודד עם בצקות שיובילו לקושי בהליכה. מצב שראוי להימנע ממנו, מכיוון שפעילות גופנית הינה חשובה במיוחד לקראת סוף ההיריון.

חשיבות השימוש במדרסים מותאמים אישית בשלבי היריון מוקדמים

כך מתבצע הליך התאמת המדרסים

בשלב זה אתן יודעות שהמדרסים יותאמו לכפות הרגליים שלכן באופן אישי, כך שנותר לכן עכשיו להכיר את ההליך מקרוב ולהכין את עצמכן לקראתו. נסביר שמדובר ב – 4 השלבים הפשוטים הבאים שבסופם תוכלו להחזיק בצמד מדרסים שישנו את חייכן:

  1. הגעה לפגישה ראשונית, במהלכה המומחים במקום ימדדו את כפות הרגליים שלכן באמצעות מכשור מתקדם, כדי להתאים את המדרסים לכף הרגל באופן מקסימלי
  2. המומחים שבמכון יתחילו בייצור המדרסים, תוך התאמה מלאה למדדים שהתקבלו במהלך הפגישה המקדימה
  3. הגעה למכון המדרסים, כדי לבצע מדידה של המדרסים ולוודא אם יש צורך בהתאמה נוספת
  4. קבלת המדרסים

 

לסיום

שימוש במדרסים בתקופה שקודמת ללידה יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכוי להתפתחות בצקות, דלקות ומצבים אחרים שעשויים להוביל לכאב. חשוב שנשים הריוניות יכירו בעובדה זו ויבצעו כבר בשלבים הראשונים של ההיריון את ההתאמה שתאפשר להן ליהנות מהליכה נטולת כאב.

מדרסים לפני לידה – האם זה ישתפר לך את היום יום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא היריון