נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם לקראת לידה? למה חשוב שתעברו קורס עזרה ראשונה?

עומדת ללדת

התרגשות גדולה ממלאת אתכם לקראת הלידה הממשמשת ובאה, אך יחד איתה גם חששות טבעיים. איך תתמודדו עם מצבי חירום רפואיים שעלולים להתרחש? איך תדעו להעניק טיפול רפואי ראשוני לתינוקכם הקטן? קורס עזרה ראשונה יעניק לכם את הביטחון והידע הדרושים כדי להתמודד עם רגעים אלו בביטחון ובמקצועיות.

 

מהי עזרה ראשונה?

עזרה ראשונה היא טיפול רפואי מיידי הניתן לאדם שנפגע או חלה. הטיפול כולל פעולות פשוטות יחסית, כמו חבישת פצעים, החייאה, עצירת דימום ועוד. המטרה של עזרה ראשונה היא לייצב את המצב של הפצוע או החולה ולמנוע החמרה עד להגעת צוות רפואי מקצועי. ידע נכון בעזרה ראשונה יכול להציל חיים ולמנוע נזק בלתי הפיך.

לידה קרובה

קורסי עזרה ראשונה – הכנה לחירום

הדקות הראשונות לאחר תאונה או פציעה הן קריטיות. ידע נכון ויכולת לפעול במהירות ובקור רוח יכולים להציל חיים. קורס עזרה ראשונה ילמד אתכם כיצד להתמודד עם מגוון מצבי חירום רפואיים, הן אצלכם והן אצל ילדכם. תלמדו לבצע החייאה, לטפל בחנק, להעניק עזרה ראשונה במקרה של פציעות שונות ועוד. הידע הזה יכול להציל חיים!

 

סוגי קורסים

ישנם סוגים רבים של קורסי עזרה ראשונה, כמו הדרכות באורכים שונים, הדרכות רענון למי שעברו אותן בעבר, הדרכות לצוותים רפואיים ואפילו קורסי און-ליין. קורס מקיף, כמו קורס עזרה ראשונה 44 שעות, יקנה לכם ידע מקיף ומיומנות לטיפול במגוון רחב של מצבי חירום הדרושים לכם כדי להיות מוכנים לכל מצב.

הקורס כולל הרצאות תיאורטיות, הדגמות ותרגולים מעשיים, וילמד אתכם נושאים חשובים ומעניינים כגון – מבוא לעזרה ראשונה, עקרונות האנטומיה, סכמת B.L.S  לטיפול בסיסי, סכמת החייאה, מבוא למחלות ועוד.

לטפל בחנק

איפה מתקיימים קורסים?

קורסי עזרה ראשונה מתקיימים בערים רבות ברחבי הארץ, כמו קורס עזרה ראשונה בירושלים, על ידי גופים שונים – מד"א, איחוד הצלה, יד שרה, חברות פרטיות ועוד. חשוב לבחור קורס מקצועי ומקיף, המועבר על ידי צוות מוסמך.

 

למה כדאי לעבור קורס עזרה ראשונה?

הורים רבים מרגישים חסרי אונים ברגע בו ילדיהם חווים אירוע חירום רפואי. קורס עזרה ראשונה נותן לכם את הידע והכלים להתמודדות, כולל החייאה, טיפול בחנק ועזרה ראשונה בפציעות. הידע הזה יכול להציל חיים! הקורס יתמקד בכלים מעשיים שתתרגלו עם ציוד רפואי. תרגול זה יעניק לכם ביטחון ויכולת לפעול במהירות ובקור רוח. הידע והכלים יפחיתו את החששות לקראת הלידה. תדעו שאתם מוכנים להתמודד עם כל מצב ותרגישו בטוחים יותר ביכולתכם להגן על ילדכם.

 

לסיכום

קורס עזרה ראשונה הוא הכנה חשובה ומומלצת לכל הורה לקראת הלידה. הידע והכלים שתקבלו בקורס יעניקו לכם ביטחון, יפחיתו את החששות ויאפשרו לכם להתמודד עם מצבי חירום רפואיים בביטחון ובמקצועיות. הרי אין תחושה טובה יותר מהידיעה שאתם יכולים להגן על היקר לכם מכל.

מצב חירום רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לידה
בית לידה
הכל על לידה ביתית

כשאישה מחליטה בשלב מסוים שהיא רוצה ללדת בבית, עליה לקחת בחשבון את מצב ההיריון שלה ואת המצב של העובר.,

לידה טבעית
3 יתרונות בלידה טבעית

כל דבר שקורה בתהליך הטבעי שלו, הוא עדיף יותר מאשר כל זרז מלאכותי אחר, בפרט בלידה. לידה טבעית ללא